История на Lexus. Къде събират "Lexus": страна на производство, история на марката и плановете за снимки за бъдещето

Почти всеки Lexus има близнаци под марката Toyota. Външно, тези автомобили са много сходни, но собствениците на Lexus се гордеят с колите си и гледат на Toyota с презрение. Въпреки че корените на двете марки от една и съща страна са Япония.

Дефиниция

Toyota.- най-големият японски марка кола, произвеждащи световно известни автомобили със същото име.

Lexus. - Това е разделението на японската загриженост на Toyota, произвеждайки премиум автомобили за определен сегмент на световния пазар.

Сравнение

От една страна, Lexus е Toyota. Lexus е дъщерно дружество на марката и първоначално е замислено да насърчава продуктите на северноамериканския пазар.

Всички автомобилни марки Lexus имат собствени прототипи с име Toyota. Въпреки това, Lexus и Toyota имат значителни разлики, характеризиращи характеристиките на автомобили, произведени от тези марки.

Lexus LX 570.

Lexus е елитно представителство автомобили. Те се различават от Highot High Comfort. В допълнение, Lexaes са максимално оборудвани с най-новата електроника и други полезни пълнеж.

Интериорната декорация на Toyot е най-често от евтини материали и Lexus - ексклузивно използване на естествено дърво и други скъпи компоненти. Тези автомобили са предназначени да подчертаят принадлежността на собственика си на елита, да го разпределят.

Toyota са фокусирани върху средна класа шофьори. Целевата аудитория Марка "Lexus" - успявайки защитени хора. Цената на всеки модел на Lexus е много по-висока от тази tOYOTA CAR..

Заключения Сайт

  1. Toyota е известна японска марка, която произвежда широка гама от автомобили от средния ценови сегмент.
  2. Lexus - Разделяне на Toyota загриженост, произвеждайки автомобили Elite клас за обезпечени клиенти.
  3. Lexus - премиум луксозни автомобили.
  4. Toyota - машини, изчислени на средния купувач.
  5. Декорацията на лаксините салона се отличава с лукс.
  6. Електронно пълнене и друга функционалност на Lexus maximal.
  7. Toyota е много по-евтина от Lexus.
  8. Купувачите Lexus плащат не само за самата кола, но и за престиж, марка чар.

Изглежда луксозни автомобили. Първоначално те са предназначени за продажба в САЩ. В момента обаче се изпращат в много страни по света. Седалището се намира в Япония в Нагоя.

История на името

Потребителите на тези престижни автомобили гарантират, че думата на всяко значение не е, но е просто обозначението на луксозната кола. Въпреки това, създателите твърдят, че името е свързано с името Алексис. Беше се счита за опция за името на новата линия на автомобили от Toyota. Прототипът е героят на известната серия "династия" Алексис Карингтън. Но всичко това име не е преминало, това е малко преобразувано, ставайки "Lexus" (Lexus).

Определяне на целите, изследвания на предполагаеми пазари на продажби

През 1983 г. ръководството на Toyota постави целта - създаването най-добрата кола в света в категория представителен клас. През този период имаше търсене на премиум автомобили, особено в Съединените американски щати. Докато територията на тази държава "Toyota" вече е била известна като корпорация, произвеждаща надеждна и висококачествени автомобили. Но нишата на представителния клас клас не беше покрита и беше решено да започнете да разработвате машини в тази категория.

Преди началото на производството, Toyota организира широкомащабно изследване на потенциален пазар, който беше придружен от задълбочен дизайн на бъдещи машини. За тази цел помещенията бяха наети в Калифорния, за да установят предпочитания на потенциалните купувачи.

През 1989 г. работата по създаването на колата е завършена. Според корпорацията почти 60 дизайнери са участвали в развитието, около 1400 специалисти на инженерите в различни области на автомобилната индустрия, повече от 2500 механика. Около 450 автомобилни прототипа бяха освободени. И общо, проектът е инвестирал повече от 1 милиард долара.

Начало на производството

Въпреки това, резултатът от тази работа беше впечатляващ. Пазарът е уникален за онези времена "Lexus" LS 400, характеризиращ се с уникален дизайн, усъвършенстван двигател в V 8, четири литров обем. Японското растение в Тахара е място, където се сглобява "Lexus" номер едно.

Дебютът се проведе в началото на 1989 г., в дилъра в Детройт. След 9 месеца, през септември, продажбите му започнаха чрез създадената търговска мрежа в САЩ. В същото време процесът на начални продажби е обзаведен с масивни рекламни кампании в медиите.

Първият "Lexus" получи добър обратна връзка За настаняване, напреднала аеродинамика, ефективност. Не е лоши ревюта Беше присъдена и бензинов двигател. Цените на автомобила представляват около 38 000 щатски долара, която се счита за добре обоснована сума. Характерните характеристики са силно маркирани. Въпреки това, критиците отбелязаха твърдостта на суспензията. Тя не позволи напълно да се наслади на комфортна кола.

За първия 1989 г. на територията на Съединените щати реализира 16 392 единици "Lexus" LS 400 и Sedan ES 250, друг модел на компанията. През 1990 г. продажбите се увеличиха още повече, бяха продадени 63,594 автомобила от тези два модела. През същата година бяха доставени малки партиди от премиум автомобили в Австралия, Великобритания, Канада и Швейцария.

Разширяване на производството

През пролетта на 1991 г. пазарът "Lexus" пусна спортно отделение SC 400, със същия двигател, който LS 400. Той имаше впечатляващи характеристики по това време, за 6,9 секунди той успя да се ускори до 1000 км / ч. След известно време започнаха продажби на седан ES 300 от новото поколение от предшественика ES 250. Тази кола се превърна в най-продаваната кола на тази марка.

В следващата, 1992 г., моделът "Lexus" SC 400, ES 300 са наградени много почетни награди за автомобилни световни изложби. Дружеството по отношение на продажбите в САЩ изпревари BMW и Mercedes Corporation. През септември същата година, подобрено LS 400, пуснато на пазара, което включва почти 50 модификации.

През януари 1993 г. дизайнерът на автомобила Георто Джаро, наетия "Lexus" за развитието на иновативни и напреднали автомобили, издадени нов модел - GS300. Година по-късно тя става много видима новост в Европа на нейната платформа беше на базата на "Toyota" S.

Първият SUV от Lexus - LS 450 е разработен през 1996 година. Веднага след като е пуснат от третото поколение автомобил GS 300. През 1998 г. Lexus произвежда премиум кросоувър - RX 300, както и машини от ново поколение - GS 300 и GS 400.

Серийната версия на RX300 е завършена три литник V 6, както и подобрена 4-степенна автоматична трансмисия. Мястото, където растението в Тахор остава събиране на "Lexus". Поради факта, че в тази кола са успешно избрани възможностите на вагона на SUV, седан и станция, тя стана много популярна и най-продаваща премиум кросоувър на американския пазар. В следващия 1999 г. Lexus продаде милионната си кола в САЩ.

През същия период проникването на компанията започва в Южна Америка, продажбите ще започнат в Бразилия.

Реорганизация

От началото на XXI век, компанията ежегодно снабдява новите си предмети на пазара. Това е нова е линия - продължаването на иновациите в класа на спортните седани. В същото време, първото SC 430 кабриолет, както и нови машини от трета поколение от клас LS 430.

Приблизително по това време "Lexus" постави върху потока на SUV на GX 470, както и новото поколение RX 330. 2004 отбеляза факта, че компанията е отбелязала с две милиони продадени автомобили, както и на стартирането на Първият хибриден SUV 400H RX.

През 2005 г. Lexus е бил организационно разделен с прогенитора - Toyota. Той получи производствен център, растение, в което се събира Lexus, дизайнерски бюра, дивизии на дизайнерите. В същото време компанията влезе на вътрешния пазар в Япония и също така значително разшири продажбите си на световните пазари, включително Китай.

Икономическата криза от 2008 г. бавно забави продажбите. Въпреки това, през 2009 г., все още пуснато в производството на YS 250 H, предназначено за хибрид в Северна Америка Япония. Беше освободен офроуд хибрид 450 h RX.

От 2010 г. компанията е достигнала пазара, включително руски с компактен хибриден хетчбек КТ 200 Н.

Първоначално Lexus 2012 започна прилагането на четвъртото поколение GS 350, нови Lineacks на опции 450h. През същата година компанията започва освобождаването на шестото поколение ES серии.

Къде събират "Lexus"?

Всички автомобили се развиват и произвеждат на един от най-напредналите автомобилно предприятие В света, в фабриката Тахара. Относно качеството на събранието на това място, фактът, че всички служители на входа са подложени на задължителна въздушна душа за отстраняване на прах.

От началото на две хиляди години Лексус започна да събира автомобили и други японски фабрики. Северноамериканският пазар се попълва главно от машини с марката за собствената им фабрика за сглобяване. Канада, град Кеймбридж - мястото, където събират "Lexus".

В Руска федерация Предприятията "Lexus" за сглобяване на колите не са и не планират да ги отворят. Това се дължи на факта, че ръководството на компанията избягва ненужния риск за тяхната репутация. Почти всички автомобили на тази представителна марка в Руската федерация ще бъдат донесени от Япония - страните, в които се събира Lexus за Русия. Тези, които са произведени в северноамериканските фабрики, са изключително редки.

Популярни в нашата страна, моделът NX е разработен изключително за шофьори в Русия и САЩ. Където събират "Lexus" NX - в Япония. В префектура Мият автомобилна фабрика В град Кюшу.

Lexus NX - кросоувър, компактен, за първи път, показан през 2014 г. в Пекин, в три изменения. Заради основата си, платформата "Toyota" RAV4 е взета. За продажба от есента на 2014 година. В завода, където е сглобена NX "Lexus", производството и други модели са RX, CT 200H.

Производител на производителя - Япония (град Тоята). Разделението на Lexus е включено в японския Toyota Motors Corporation, и се занимава главно с производството. елитни автомобили За пазара на САЩ и Европа и автомобилите на Тойота се продават главно в Япония. Основната посока на компанията - създаването на елита скъпи автомобили С водещите характеристики на комфорта за водача и пътниците, надеждни двигатели, трансмисии, иновативни системи за гладък инсулт.

Създаване на марка

Япония, като производител на Lexus, е известен с уникални технологии и иновации в областта на машиностроенето. Тя имаше преди и сега има всички ресурси, за да създадат най-добрите коли в света. Ето защо през 1983 г., на тайната среща на директорите на Toyota, беше предложена идеята за създаване на нова марка, при която ще бъдат произведени най-добрите автомобили в света. За да може потребителят да има асоциации с Toyota, е измислена нова марка "Lexus".

Планове и позициониране

За да създадете първия автомобил, 1400 най-добри инженери бяха поканени дизайнери. Преди тях да стоят достатъчно трудна задача - да създадат наистина добра кола Луксозен клас, който би надминал конкурентите и струва по-евтино. За това дори беше създадено проучване, което разбра какво точно искаше да купи в САЩ. И въпреки че Япония е страна производител, "Lexus" за първи път са насочени към американския потребител, като по това време Японският пазар и толкова почти напълно принадлежал на Toyota.

Първа кола

Първата кола е създадена през 1985 година. Това беше моделът Lexus LS400, който през 1986 г. премина тест драйве в Германия, а на американския пазар се появи през 1989 година. От септември тази година започнаха продажбите на колата. Външно, той нямаше нищо общо с японските автомобили и изглеждаше като типичен "американски". Дизайнерите се опитаха да славят, тъй като този модел се възприема добре от американската общественост. Вече потребителите започнаха да се интересуват от това, което е за страната на производителя и чиято марка "Lexus".

Последващи модели

Втората кола "Дрю" Георто Джуджаро. Това е около модели Lexus. GS300 с опростено тяло. Най-успешната е модификацията на Lexus GS300 3T с принудителен двигател, създаден от предловото отделение на мотоспорт, собственост на компанията "Toyota".

Година след появата на американския пазар, американската преса нарича седан Lexus LS400 като най-добре внесената кола. Въпреки това, няма какво да се изненада, тъй като машината с високата си сила има нисък разход на гориво поради успешната аеродинамика.

През май 1991 г. пазарът се появява на пазара нова кола - lexus sc400 купе. Той много напомняше на Toyota Soarer не само външен вид, но и чрез характеристики. Въпреки това, след 1998 г. разликите между тези машини изчезнаха по време на ресталирането.

През 1993 г. бе показан и пет седанът на Lexus ES300, който беше определен аналог Toyota Camry. На пазара на САЩ.

Също така, семейството на автомобилите от Lexus включва шик джип с пълнолесно задвижване LX450. Той погълна комфорта на представителна кола и достойнството на SUV популярна в Япония Toyota земя. Cruiser HDJ 80. Малко по-късно се появи подобрена версия на джипа за задвижване на всички колела - Lexus LX470.

1998 г. в историята на компанията се помни, като показват първата кола с индекса. През пролетта на следващата година първият IS200 модел от Lexus се появява на американския пазар. Форма на тялото I. спецификации Машините позволяват да се направи състезателен модел от него.

В производителя на страната "Lexus" се развиха доста бързо поради високото потребителско търсене на тези автомобили в САЩ. В началото на 2000 г. бяха очаквани актуализации. Първоначално автомобилът IS300 беше показан в Лос Анджелис, а след това в Детройт всички видяха успешно прераждане на модела LS400 - LS430. По същество, този флагман сред автомобили, който има най-иновативните технологии, навигационна система, скъп кожен интериор, както и мощен двигател V8 с капацитет 280 конски сили. Може да ускори до 100 км / ч за само 6.7 секунди. С всичко това имаше минимален коефициент на предното стъкло.

През същата година, в Ню Йорк, Lexus обяви появата на модела SC430, а също така споделя планове за 2003 година. Предполага се, че след 3 години автомобилите на Lexus RX300 ще бъдат освободени завод за Toyota В Канада. Имайте предвид, че само Япония се счита за производител на автомобили "Lexus".

Пик продажби

През юни IS300 се продава, през август "Lexus" става в САЩ първата вносител на луксозни марка, която успя да продаде над 20 000 автомобила за месеца. Подобряването на съществуващите марки е едновременно пълна люлка - GS400 идва да замени GS400, който успешно влезе в поредицата. Резултатите от 2000 г. показаха, че петата година на Lexus увеличава продажбите си, с лекота на други луксозни марки в САЩ. По това време американските потребители знаят перфектно, които пуснаха "Lexus", производителят, като цяло се радва на доверие, а дори и други марки на японски автомобили са добре възприемани от купувача.

През 2001 г. Toyota обявява, че спирането и двигателите за автомобили RX300 ще бъдат произведени в неговото предприятие в бизона. След малко време, след това, моделът IS300 Sportcross е показан в двигателното шоу на Детройт (с превключвател на волана), IS300 ръчна трансмисия (C механична кутия Трансмисии) и производството на нов SC430 се подготвя за стартиране. През март колата беше готова, но по време на началото на поръчките за продажби за тази кола вече е боядисана.

Идват в други страни

До 2002 г. тази марка е спазена по целия свят и разбира, чиято страна е производител на Lexus. Първо официален дилър В Русия се появи през 2002 година. Те станаха компанията "Lexus-Business Car". Година по-късно дилърите станаха две.

През 2003 г. представи Детройт известен модел RX300 и по-динамичен RX330. Последният притежава луксозните възможности и иновативните технологични решения. По пътищата на Русия и Европа тази кола може да се види доста често. В своя клас RX300 изпревари всички конкуренти. През същата година започнаха сглобяването на машини в завода в Канада и Германия. И въпреки че автомобилите "Lexus" са разработени в производителя на Япония, производството и монтажът се занимават с различни точки на планетата, включително в Русия.

Бъдещи планове

Компанията заяви, че планират да попълват своите правила дизелови автомобили За Европа, защото там дизеловите електроцентрали са по-големи, защото по-малко вредни за атмосфер изпускателна тръба. Също така в плановете за разработване на хибридни машини за американския пазар, където хибридите са популярни. Такива автомобили обаче вече са там и днес.

Toyota, чиято марка "Lexus" в производителя на Япония не приема висока популярност, също така планира да вземе по-голямата част от родния си пазар. Въпреки това не е изненадващо, защото Lexus, преди всичко, е бил фокусиран върху други страни, тъй като Япония също купи автомобили на автомобилите на Toyota. Нова марка За това не е било необходимо напълно.

Заключение

Веднъж неизвестна марка стана много популярна и днес всеки знае къде произвежда "Lexus". Производствената страна благодарение на тази марка (а не само и нея) създаде отлична репутация като надежден производител на автомобили. Въпреки това си струва да се разбере, че по-голямата част от заслугата на успеха на марката принадлежи на компанията на Toyota, защото "Lexus" не е създаден от нулата, а на базата на съществуващи и напреднали технологии по това време. Така че трябва да запомните кой е пуснат "lexs" в страната на производителя. Това е японска загриженост на Toyota - гигант автомобилна индустриякоето днес е една от лидерите на индустрията не само в Япония, но и по целия свят.

Lexus - Отдел за освобождаване на луксозни автомобили Toyota Motor Corporation. Представени през 1989 г. в САЩ Lexus, в момента можете да закупите повече от 70 страни по света и марката се превърна в най-продаваната марка премиум клас в Япония. Седалището на Lexus се намира в гол, Япония. Цялата гама от Lexus.

История

Според създателите звукът и писането на марката нямат много смисъл и просто обозначава луксозен автомобил.

Lexus произхожда от тайния проект на Toyota Corporation, който се появява шест години преди да се появи Lexus LS. Впоследствие Lexus Line се разширява от седан, купе, кабриолет и SUV. В началото на колата Lexus е произведен в Япония. Освобождаването на първия Lexus RX 330, построен извън страната, в завода в Онтарио (Канада), започна през 2003 година.

2000-те години бяха белязани от разширяването на марката на други пазари, с изключение на традиционните, за японски и северноамерикански. Той дебютира в Югоизточна Азия, Латинска Америка, Европа и други региони за износ. Линията Lexus се разширява по отношение на регионалните характеристики.

Работа

Екипът от стотици специалисти взе шест години и около един милиард долара за успешно пускане на продажбите на марката. От дебюта си на LS 400 причиниха много положителни отговори. Купувачите номинално мълчание в кабината, ергономичен интериор, характеристики на нов четирилитров V8 бензинов двигател, аеродинамика, ефективност и приемлива цена от $ 38,000 в САЩ. Въпреки факта, че марката Lexus се появява като "от никъде", той почти веднага има много лоялни почитатели.

Ръст на производството

На първата година от следващото десетилетие, Lexus е реализирал 63,594 единици LS 400 модели и седани ES 250. През същата година компанията започва да изнася своите продукти в Обединеното кралство, Швейцария, Канада и Австралия. 1991 - Lexus започна да продава първия си спортен Coupe SC 400, а в края на същата година стана най-продаваните внесена кола Премиум сегмент в САЩ.

Три години по-късно, производството на средния размер на GS 300 спортен седан, въз основа на toyota платформа "С". Още през 1994 г. беше представен следното поколение на флагманския LS 400.

През 1996 г. се проведе дебют на първия SUV LX 450, а след това седанът от трето поколение ES 300. Две години по-късно, Lexus добави към линията си първия луксозен кросоувър RX 300 и второто поколение GS 300 SEDAN и GS 400 , През същата година компанията дебютира в гъсто населената страна на Южна Америка, когато продажбите са започнали в Бразилия.

Реорганизация

От 2000 г. насам компанията е възхитила на потребителите всяка година: тази година е представена е линия, нова серия Първоначално ниво на спортни седани. И по-късно, с интервал годишно, беше показано: първото кабриолет - SC 430, рециклирани ES 300 и третото поколение LS 430.

Следващата година донесе с мен средната SUV GX 470 и още година по-късно второто поколение RX 330. Следващата година, Lexus записаха два милиона продадени кола и стартира първия луксозен хибриден SUV 400H Rx в производството.

През 2005 г. е завършено организационното разделение с майчиното toyota.Lexus получи независим дизайн, дизайнерски клонове и производствени центрове. Тази работа съвпадна с пускането на Lexus на вътрешния пазар на Япония и разширяването на световните продажби на марката на най-големите световни пазари, например в Китай.

Модели F и хибриди

Втората половина на 2000-те започва с продажбата на хибриден седан 450h gs. И от началото на 2007 г. Lexus обяви нова линия на модели F, която ще се състои от мощни машини, стилизирани под спортни автомобили. Първата от тази линия е била F, дебютирала през 2007 г. на северноамериканското международно автомобилно шоу.

Във връзка с икономическата криза от 2008 г. продажбите на компанията са наблюдавани значително. Въпреки това през 2009 г. стартира HS 250H, хибриден седан, предназначен за Северна Америка и Япония и 450H RX, второто поколение на хибридния SUV и производството на екзотично купе стартира през същата година.

На руски пазар - Това са модификации с 2.7-литър бензинов двигател. Почти само по себе си концепцията за "премиум кросоувър" е някак съмнително свързан с атмосферния "четири". Не е достатъчно автомобилният автомобил на този двигател да е откровено липсващ - водачът трябва непрекъснато да "усуква", за да постигне подходящо ускорение, а образът страда. Представете си, когато сте на парти или собственик на парти, собственикът на RX 270 ще поиска някакъв двигател под капака на любимите си - неудобно положение в този случай не може да се избегне.


В допълнение, 2.7-литровата модификация е изключително с предния задвижващ механизъм. И това вече е глупост - голям кросър С четирицилиндров двигател и шофиране на ос. Цялата абсурдност на ситуацията е дадена на кратка кавичка от прегледа на Lexus RX: "За което възниква мисълта за промяна на колата, това е за липсата пълно устройство. През лятото все още е нормално. Но тежък RX е погребан дори в двора, където е лесно да се премине на велосипеди чистачки-мигрантски работници. Точно така става неудобно за себе си и за колата. И когато се прикрепяте към слайда, задвижването на предните колела Lexus едва пълзи, мрачно удряне на системата против приплъзване. Докато вътрешният класик ме отвежда като стоящ. Срамва се, а не да предаде думи. "

Друг екстремен е кросоувър, power Point. който се състои от 3.5-литров бензинов V6 (249 литра.) и два електродвигателя с общ капацитет от 50 сили, единият от които се върти задни колела. С броя на водещите оси, това изменение изглежда добре. Въпреки това, в някои ситуации, електрическият Lexus RX се държи непредсказуемо поради факта, че тягата между осите е неравномерно разпределена. В крайна сметка задните колела водят в движение само един 25-силен сервомотор. Ето защо, поведението на електро-кросоувър по пътя не е много по-различно от моно получаването на версията на RX. И Б. спешни случаи Контролът на машината става още по-непредсказуем поради увеличения момент на предната ос, която също превръща електрическата. Но това не е всичко. Такава "Lexus" стои неоправдано скъпа - за осемгодишно копие, което иска почти един и половина милион. За тези пари можете да си купите нов немски или японски кросоувър, макар и клас по-долу.

Всичко излиза оптимален вариант - кросоувър с 3.5-литров V6, оборудван с 2x4 трансмисии, където електронният контролен съединител свързва задните колела, когато предната е подхлъзнала. Но тук не е толкова просто. От странични качества И неговата работа всичко изглежда е добре. Въпреки това, на пазара, тази версия струва малко по-евтина от хибрид "Lexus", но има доста потребление на бензин. Има още една точка, свързана с всички модификации RX.

Клиентите, които се изчисляват за комфорта, посочени за машините на този сегмент, се оплакват от изобилие в кабината, което като цяло се отнася до другите изменения на кросоувъра. Особено досадното "колония на насекомите" става зимно време. Освен това, тяхното местообитание се простира по време на периметъра на кабината - от вътрешната тапицерия на вратите и торпедо до багажния рафт и дори кормилната колона. Според истината, истинските "дискотеки насекоми" от отряда на правоъгълник. Дилърите не само знаят за този проблем, но и предлагат услугите си за инсталиране на допълнителна шумоизолация. Списъкът на услугите е обширен: от баналната защита на колесните арки за 15 000-20 000 рубли до пълния пакет Шумков почти за "тъкане".


Изненадващо, фактът е, че основен кросоувър е неудобен за хората на повече от 190 cm. Дори и с стола, спуснат до края, те трябва да седят на волана, буквално с изглед към главите си в тавана. Няма такива проблеми в чистокръвните немски съученици и в Risen.

Също така си струва да се отбележи, че седалките, използвани в декорацията, оставят много да бъдат желани. Не само лесно се поврежда от твърд или остър предмет, но и бързо износва. Затова не се изненадвайте, ако кожените столове изглеждат като 15-годишна кола на доста свеж RX. Отново, за това не е комерсиално.

Какъв е случаят тогава японски кросоувър? Феновете на марката и модела със сигурност ще кажат, в. Е, проверете.

Двигателите на Lexus RX нямат специални проблеми. В задвижването на газоразпределителния механизъм на двата двигателя се използва здрава верига с VVT-I марка фазова система. Клапаните се регулират от избора на шайби на всеки 40 000 км протичане, но в действителност тази операция се изисква три пъти по-рядко. След като "тъкат" на двигателите трябва да се променят ремъчна предавка Заедно с ролки и обтегачи. В същото време си струва да проверите състоянието на майката колянов вал (От 26 500 рубли) - по този срок обикновено се носи. Време е да промените свързването на системата VVT-I, за да промените съединителя на системата VVT-I (в "четири" от тях две, а на V6 - четири) от 18 500 рубли на всяка отделна запалителна бобина ( 2600 вирци).

Моторите се комбинират с 6 скорост автоматична кутия AISIN U660E съоръжения. Автоматичната трансмисия е доста надеждна, но нейният служебен живот зависи пряко от стила на пътуването. Вече до "сто", лапите носят триене и, в резултат на това, задвижвани от износването на каналите на хидроблока на "автоматизма". Ремонт изтегля най-малко 120,000 ₽. Следователно трансмисионно масло Препоръчително е да се променя по-често в кутията - по-добре на всеки 60 000 км.